jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

sobota, 14 kwietnia 2012

Pilnie poszukuję informacji ...

... na temat zespołu szkół w Pszczelej Woli k/Lublina, a w szczególności chodzi mi o klasę sportową w tamtejszym Liceum Ogólnokształcącym http://www.pszczelawola.edu.pl/index.php/Klasa-sportowa.html - opinie rodziców, samych uczniów i wszystkich którzy zetknęli się z tą szkołą będą mi bardzo pomocne. Interesuje mnie przede wszystkim poziom nauczania, podejście do sportu, opinie o internacie, itp. Będę wdzięczna za wszelkie informacje :)

2 komentarze:

  1. czy dostałaś już odpowiedź, też jestem zainteresowany opiniami o tej szkole

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie dowiedziałam niczego konkretnego ponad to, co można w prosty sposób znaleźć w internecie ... koniec końców córka tę szkołę odpuściła - więcej nie interesowałam się.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad swoich odwiedzin :)