jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

poniedziałek, 4 maja 2009

Piękne suknie Pani Wiosny

Długi weekend spędziłam z rodzinką u rodziców, którzy są szczęśliwymi posiadaczami pięknego ogrodu (ja na razie mogę tylko marzyć o własnym ogrodzie). Jak na pasjonatkę pstrykania fotek przystało pokażę kilka barwnych sukni w jakie ubrała się Pani Wiosna Nasza Radosna :)
- suknia w białe kwiaty na zielonym tle
- w niebieskie kwiaty na zielonym
- w żółte kwiaty
- czerwone
- i różowe
Piękna i modna ta Nasza Wiosna.

5 komentarzy:

  1. Masz rację .Piękna,modna i gustownie ubrana ta nasza p.Wiosna.Piękne zdjęcia...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ja też bardzo lubię 'podglądać' przyrodę, wiosna temu sprzyja, bo wszystko jest takie świeże i radosne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna wiosna! To z cala pewnoscia moja ulubiona pora roku :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za miałe słowa, nadrabiam zaległości w czytaniu komentarzy ... dlatego tak późno, przepraszam :))))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad swoich odwiedzin :)