jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

poniedziałek, 8 czerwca 2009

Zagadka

Dawno nic w "Moim wygnanku" nie napisałam i już zaczęłam za tym tęsknić. No, ale będąc w podróży zwykle nie ma się dostępu do netu - przynajmniej ja, z reguły nie mam :)
A teraz zgaduj zgadula, kto odgadnie gdzie ostanio byłam z rodzinką?
Wklejam po parę zdjęć w kilku seriach - powinny pomóc w odganięciu zagadki ... a może i nie?
W każdym razie, jak na prawdziwy konkurs przystało, dla osoby, która zlokalizuje to miejsce przewidziana jest słodka nagroda :) Będą to zrobione własnoręcznie - przeze mnie - czekoladowe pralinki z orzeszkiem laskowym w samym jej (a może raczej jego? ... chyba nie) środeczku i posypką kokosową na wierzchu.
Pierwsza osoba, która wpisze się w komentarzach i poda prawidłową odpowiedź dostanie nagrodę - tak chciałam napisać, ale nie ... czemu właściwie pierwsza? Zrobię bardziej sprawiedliwie - wśród osób, które wpiszą się w komentarzach i prawidłowo odgadną zagadkę, a oprócz tego będą tak miłe i wspomną o tym na swoim blogu zostanie przeprowadzone losowanie. Osoba wylosowana dostanie nagrodę. Chyba wszystko jest jasne. A więc, kto ma ochotę?

PS. Na odpowidzi czekam do najbliższego piątku, a w sobotę odbędzie się losowanie. Życzę powodzenia :)

PS. Tak sobie myślę, że z tymi czekoladowymi pralinkami to może być niewypał. I to wcale nie z takiego powodu, że ich nie zrobię - zrobię, a jakże, domownicy chętnie je spałaszują, bo są pyszne - ale patrząc na to przedsięwzięcie z punktu logistycznego, to mogą się w drodze najzwyczajniej rozpuścić :( No ale nagroda być musi, postanowiłam więc, że wyhaftuję ładną zakładkę do książki - tematycznie pasującą do zagadki - z którymś z poniższych wzorów:A ponieważ zajmie mi to trochę czasu, wydłużam termin zamieszczania odpowiedzi do przyszłego poniedziałku (15 dzień czerwca), a losowanie zrobię dzień później - we wtorek. Bardzo przepraszam za zamieszanie, ale nie pomyślałam, że temperatury w czerwcu mogą być za wysokie:) dla stałego stanu skupienia czekolady.

Zapraszam do zabawy.

9 komentarzy:

  1. Labarnerie dla mnie to troche trudna ta zagadka.Zdjęcia są boskie ,miejsca wymarzone ale nie wiem gdzie byłaś.Szkoda,bo takie słodkości rozdajesz.Może przynajmniej w losowaniu mi szczęście dopisze?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba wiem! Ale jak napiszę, gdzie, to już chyba wszyscy będą wiedzieć, no nie? Więc co mam zrobić?
    Stawiam na ogród przy ul. Prawdziwka 2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne miejsce! Nie mam jednak pojecia gdzie to :/
    Przyszlam rowniez podziekowac za Twoje odwiedziny i mile slowa :)
    Ciesze sie, ze nikt o mnie nie zapomnial przez ten prawie miesiac ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. po komentarzu magdy jestem skonsternowana, bo chciałam napisać, że chyba wiem itd, a teraz to nie wiem czy można...
    ale i tak już ona była pierwsza więc napiszę... ogród botaniczny w powsinie! mój ulubiony!
    pozdrawiam,
    ushii

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie- piękny Powsin, byleby nie w weekendy bo tłum...Cudny, nie tylko wtedy kiedy kwitną rododendrony, ale potem: liliowce, kolekcja host, no i to cudne jeziorko z kamieniami na środku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyły mnie Twoje wszystkie zdjęcia ... niestety nie rozpoznaję miejsc :( .
    A te sielskie klimaty jakie prezentujesz na końcu strony są po prostu moimi klimatami :) Pozdrawiam cieplutko
    aha , hafty cudne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaje sie,ze nie mam pojecia ,co to za miejsce,ale z cala pewnoscia jest piekne:-)Stawiam na jakis ogrod botaniczny.Piekne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie mam pojęcia, poza tym, że to ogród botaniczny, jakich zresztą wiele w Polsce...
    Pewnie dla miejscowych nie będzie to trudne do odgadnięcia, ja przyznaję, nie wiem:( ale czekam na prawidłową odpowiedź. Zobaczymy, gdzie takie piękne oczka, skałki, drewniane mostki, o roślinności nie wspominając, 'mieszkają':)

    pozdrawiam truskawkowo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagadka bardzo trudna. Poniewaz pokazujesz zdjecia roslin wiec nasunal mi sie jakis ogrod botaniczny. Nie wiem, czy uda mi sie wygrac ale wiem, ze bardzo chcialabym miec taka zakladke. Czy wyszywasz tez na zamowienie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad swoich odwiedzin :)