jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

poniedziałek, 3 maja 2010

A do zabawy zapraszam ...

 
Dobry wieczór,
 
Nasza nieoceniona Elle zaprosiła mnie do zabawy. Chodzi o to, żeby pokazać swoje 10-te z kolei zamieszczone na blogu zdjęcie (zaczynając liczenie od najstarszej fotki). Odszukałam i oto ono:


Nic specjalnego ... takie jedno, samo, oderwane od innych i od treści posta niewiele mówi ... ot wiosenne drzewa. Fotka zrobiona w moim Piasecznie ... oooo, napisałam w moim - chyba w końcu zaczęłam się utożsamiać z miejscem, w którym przyszło mi mieszkać :) Zachęcam do przeczytania całego postu ... to jeden z tych, w których ujawnia się moja ciekawość miejsca i zamiłowanie do architektury wszelakiej. Chętni do poczytania i pooglądania cały post znajdą tutaj :)
A do dalszej zabawy wywołuję, zgodnie z regułami gry: Agę z Oazy, Elisse, Lookę, Alizee oraz Małgośkę :) Czasu dużo Wam to Kochane nie zabierze, a ciekawa jestem co też pokażecie :)

Pozdrawiam,


4 komentarze:

  1. Kasiu,dziękuję za zaproszenie do zabawy!
    Lecę poszukać mojego 10ego zdjęcia!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa ciekawa i ...ciekawa sama jestem jak wygląda moje 10-e zdjęcie z zapchanym po brzegi komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki , ale już sama nie wiem ...to chyba chodzi o 10-te zdjęcie z komputera?

    OdpowiedzUsuń
  4. Z komputera to byłoby trudno ... tyle różnych folderów ... sama nie wiem :) widziałam już dwie wersje tej zabawy ... pozostwaiam do wyboru ... kto jest w stanie wyszukać w kompie, niech tak będzie, kto nie - tak jak ja :) to zamieszcza zdjęcie z bloga :) ... zasady są po to, by je łamać ... nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad swoich odwiedzin :)