jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

środa, 30 września 2009

Pomału, pomału, ale do przodu

Jakoś bardzo wolniutko idzie mi ta robótka, ale i zbyt łatwa nie jest. Nie dość, że wyszywam nie na aidzie a na zwykłym płótnie - nitki trzeba liczyć ... czasami się mylą i muszę pruć, a tego baaardzo nie lubię, to jeszcze i same hafciki proste nie są. Wydawało mi się, że takich niewielkich rozmiarów ... co tam ... raz dwa ... sześć ich będzie, a więc sześć wieczorów i gotowe, a tu niespodzianka ... część wyszywa się krzyżykami, część półkrzyżykami, a na koniec dochodzi jeszcze ścieg za igłą, który to dopiero wydobywa urok haftowanych scenek. I to liczenie nitek ..., ale nie poddam się - już czwarty obrazeczek jest w toku, a więc niewiele zostało, później jeszcze tylko ... ale to w swoim czasie, na razie nic więcej nie pisnę - pokażę jak skończę :) A, że mój synek ostatnio coś przeziębiony i rzadziej wychodzimy na spacer, to czasu mam jakby troszkę więcej ... może podgonię z tą robótką ... zobaczymy.







No i jeszcze jedna sprawa - bardziej ważna, choć piszę o niej na drugim miejscu. Dostałam wyróżnienie ... od Iki.



Nie wiem, czy na nie zasługuję, ale bardzo, bardzo dziękuję :))) Tyle tu wśród nas wspaniałych artystek, które tworzą cudne rzeczy ... powinnam przekazać wyróżnienie dalej, ale tym razem się wyłamię, bowiem wszystkie te artystyczne duszyczki, które chciałabym nagrodzić już takowy znaczek posiadają. Zatrzymam go sobie na później i jak tylko będę miała pewność komu chcę go przekazać - wtedy podaruję. Ok? Tyle już blogów obsypałam poprzednimi wyróżnieniami, więc mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :) Jeszcze raz z całego serca dziękuję Ci Iko :)))

13 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi,że pomału.Piękne to cudo,które wyczarowujesz.
    Serdecznie Ci gratuluję wyróznienia.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor dobrałaś ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności produkujesz, aż żałuję, że nie umiem haftować. I czekam niecierpliwie na efekt końcowy, bo zapowiada się świetnie.
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj! Jakie cudowne te hafty! niesamowicie!

    Gratuluję też wyróżnienia :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i haft podziwiam :) Pozdrawiam cieplutko gdy za oknem deszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia.
    Haft wychodzi ślicznie. Bardzo podobają mi się hafty "cieniowane". Niestety, nie mam cierpliwości do prac, na których efekty składa się tyle roboczogodzin. Dlatego chylę czoła i z zaciekawieniem czekam na efekt końcowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten obrazek z drzewkiem... cudny, taki troszkę nostalgiczny... bardzo mi sie podoba! i jak zwykle - podziwiam i zazdroszczę umiejętności takiego hafu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim koleżankom za miłe słowa ... a hafcik? ... myślę, że ewfekt końcowy będzie ... ciekawy :) Pozdrawiam niestety z zimnego i ponurego dzisiaj P-na :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam hafciki :) też kiedyś krzyżykami haftowałam ;) pewnie do tego wrócę bo piękne rzeczy można wyczarować :) pokaż koniecznie jak skończysz :) Pozdrawiam - Dagmara :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam cierpliwość, istne obrazy malujesz tą igiełką. Piaska też bardzooo lubię,... od budzików ... za ten głos :) Pozdrawiam i zdrówka życzę wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę :) wyróżnienie w pełni zasłużone bo przecież jesteś jak najbardziej artystyczną duszą o czym świadczą chociażby te piękne haftowanki :)
    uściski...

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie przepadałam za haftem krzyżykowym - mnóstwo roboty a efekty takie "nie moje" :) ale to co zobaczyłam u Ciebie powaliło mnie z nóg ! jestem pod wielkim wrażeniem efektu i czekam na całość! i jednocześnie mam pytanie - czy jeśli mnie najdzie na takie obrazki pomożesz? podpowiesz? poradzisz?
    cieszę się, że trafiłaś do mnie - dzięki temu ja trafiłam do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad swoich odwiedzin :)