jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

piątek, 25 września 2009

Dla synka

... właśnie dla niego zrobiłam te dwa obrazki :)
Wyszyłam krzyżykami ... na drobniutkiej aidzie. Zbierałam się do tego już od dawna. Aż wstyd ... młody lada chwila skończy 2 latka, a tu dopiero teraz powstały te pamiątki. Ale są.
Miś ... taki sam jak w szklanej kuli, którą nasz Kubek dostał na chrzest ... z serii Me To You.
Chyba nieźle wyszedł. Układ podpisów trochę bym zmieniła, ale to musi poczekać na "lepsze czasy" :)
Łyżeczkę, z wygrawerowanymi danymi fizyczno-technicznymi naszego malucha, także postanowiłam umieścić za szybką ... wyhaftowałam więc rameczkę, w której prezentuje się całkiem ... całkiem.
Mam nadzieję, że kiedyś ... gdy dorośnie i ... przypadkiem jakimś wygrzebie te obrazki z przepastnych szuflad swojej mamy ... wspomni dziecięce chwile, tych kilka lat, które zbyt szybko mijają. Dzieci tak migiem rosną ... a pamiętam jak nasza ... teraz już gimnazjalistka :) ... była taka malutka jak Kubuś ... ach ...

11 komentarzy:

  1. Śliczne hafty ,bardzo spodobała mi się łyżeczka i w jaki sposób wyeksponowałaś ją w haftowanej ramce .
    Pięknie .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pamiątki sprezentowałaś synkowi.Twoje wyszywanki są śliczne :)
    Syn na pewno za kilkanaście lat z chęcią będzie sięgał po Twoje prace,by pochwalić się przed dziewczynami tym co mama zrobiła ;)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty i pamiątki. A przede wszystkim pokazują jak wiele miłości dajesz synkowi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje wyszywanki.Synek będzie miał niesamowitą pamiątkę.Zaintrygowała mnie łyżeczka.Napisz o niej coś więcej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek śliczny :D ale łyżeczka w ramce niesamowita!! zdradź skąd takie cudo masz?? to jest naprawdę fantastyczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta łyżeczka mnie zachwyciła :) jakbym potrzebowała podobnej to będę się dowiadywać u Ciebie o szczegóły... i jak się da to taką cudną oprawę zamówię u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda, no i podziwiam talent hafciarski, ja nie mam do tego cierpliwości wolę pędzel niż igiełkę. Dla zainteresowanych podaję, że łyżeczki można zamówić na Allegro - nawet grawerują. Pozdrawiam Wszystkie blogowiczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze :) Co do łyżeczki, to tak jak napisała Jolanna - można zamówić nawet na allegro, podać dane malucha, które będą wygrawerowane: dzień i godzina urodzin, długość i waga malucha, a na odwrocie łyżeczki imię. Świetna pamiątka ... nasz Kubek dostał ją w prezencie. Niektórzy jubilerzy także mają w swojej ofercie tego typu pamiątki ze srebra, oprócz łyżeczek można zamówić grzechotkę, smoczek ... Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie i życzę miłego weekendu ... u mnie zanosi się na ciepły, słoneczny dzień, a więc zaraz po śniadanku wyprawa na łono natury ... dzieciaki mają obiecane zbieranie żołędzi i kasztanów ... a ja też chętnie przytargam do domku jakieś jesienne "zielsko" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty, łyżeczka prześliczna. Bardzo ładnie prezentuje się w ramce.
    Pozdrawiam i życzę udanego wypadu w naturę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pienkne,ladne kolory,luksusowy haft!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad swoich odwiedzin :)